Dzīve

Fox News atsaucas uz Hondurasu, Gvatemalu un Salvadoru kā trīs Meksikas valstis

lapsu ziņas

Kad Donalds Tramps ir amatā, šķiet, ka Fox News ir kļuvis ērtāks, skaļi izrunājot kluso daļu. Bet pat pēc saviem vaļīgajiem žurnālistikas un ētikas standartiem viņu jaunākā nespēja ir ārkārtīga. Segmenta ieslēgšanas laikā Lapsa & amp; Draugi apspriežot Trampa izbeigto ārvalstu palīdzību Hondurasai, Salvadorai un Gvatemalai, zem saimniekiem esošais širons rakstīja: “Tramps samazina ASV palīdzību 3 Meksikas valstīm”.

pic.twitter.com/cHvw7ubpg4



- Blake News (@blakehounshell) 2019. gada 31. marts


Protams, ir tikai viena Meksikas valsts. To sauc par Meksiku. Trīs valstis ir Centrālamerikas vai Latīņamerikas valstis, taču tās ir savas valstis un tās nepieder Meksikai. Tomēr pat šī atbilde dod Fox News pārāk lielu kredītu. Šķiet, ka kļūda ir tāda, ko var pieļaut tikai tas, kurš visus latīņamerikāņus dēvē par “meksikāņiem”.



Tīkls izlaboja sevi un atvainojās, pirms rīta izrāde bija beigusies.

'Mēs vēlamies noskaidrot un labot kaut ko, kas notika izrādē. Mums ekrānā bija neprecīza grafika, 'viņi teica. 'Mēs tikai vēlamies, lai būtu skaidrs, ka finansējums tiek pārtraukts trīs Centrālamerikas valstīm. Mēs atvainojamies par kļūdu, kurai nekad nevajadzēja notikt. '



Lapsa labo: 'Mēs vēlamies precizēt un labot kaut ko, kas notika šovā. Mums bija neprecīza grafika uz ekrāna ... mēs tikai vēlamies būt skaidrs, ka finansējums tiek pārtraukts trim Centrālamerikas valstīm. Mēs atvainojamies par kļūdu, kurai nekad nevajadzēja notikt. ' pic.twitter.com/oYktCeVYMd

- Endrjū Kačiņskis (@KFILE) 2019. gada 31. marts

Šī nav pirmā reize, kad Fox News vadošā rīta programma ir stulba. Šī gada sākumā viņi kļūdaini norādīja, ka Augstākās tiesas tiesnesis Rūta Bādere Ginsburga ir mirusi . Pagājušajā gadā saimnieki iesaistījās cēlienā un nosauca Trampu par 'diktatoru' kļūdas dēļ.